A főzés (sütés) könnyű fejet, nyitott lelket és meleg szívet kíván. (Paul Gauguin)

Bake your smile

Pizza muffin

2016. augusztus 23. - bakeyoursmile

14055679_1185926651430118_2140572607_n.jpg

(A kép tanulsága, ha rácsöppen a paradicsomszósz a papír kapszlira, akkor bizony megfeketedik rajta :) )

Vasárnap reggel vendégeket vártam. Ötletes meleg reggelivel szerettem volna előrukkolni, így a választásom a Nassolda blogon megjelent Pizza muffinra esett. A muffin szó ne tévesszen meg senkit, igazából ez egy sütőporos pizza batyu, muffin formában, kényelmesen. :)

Hozzávalók 10-12 darabhoz:

A tésztához:

40 dkg liszt
1 dl víz
4 evőkanál olívaolaj
1 teáskanál sütőpor
1 teáskanál só

A töltelékhez (Ízlés szerint):

2 dl pizzakrém (házi vagy bolti)
sonka
kolbász
sajt

A lisztet elkeverjük a sóval, sütőporral és a négy evőkanál olívaolajjal, majd egyneművég gyúrjuk az 1 dl vízzel. Ha a tészta állaga még nem megfelelő, adhatunk hozzá vizet kis adagokban.

Nyújtás után kiszaggattam, így 10 db lett (ez méret függő, lehet gyúrás után 12 egyenlő részre osztani és úgy nyújtani).

A kis kerek lapokat olajos kézzel még tovább nyújtottam, rákentem a pizzaszószt, majd vegyesen készítettem sonkás-sajtos és kolbászos sajtos batyukat. Miután ráhalmoztam a feltétet, a kör széleit összecsippentettem, összenyomkodtam és megkentem paradicsomszósszal. (Érdemes nem túl sok töltelékkel ellátni a tésztát, mert akkor nem lehet majd összefogni.) Ezt követően lehet még fűszerezni oregánóval és bazsalikommal. Én elláttam mintegy megkülönböztető jelzésként a sonkás batyuk tetejét egy kis sonkával, a kolbászosak tetejét egy karika kolbásszal, majd meghitentettem reszelt sajttal.

14088976_1185926568096793_1553551907_n.jpg

Muffin kapszlikba tettem őket, majd 180 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem őket.

14111761_1185926648096785_2103978493_n.jpg

 

Jó sütést és jó étvágyat kívánok!

Szabina

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakeyoursmile.blog.hu/api/trackback/id/tr3011493628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása