A főzés (sütés) könnyű fejet, nyitott lelket és meleg szívet kíván. (Paul Gauguin)

Bake your smile

Pizzás tekercs

2017. március 03. - bakeyoursmile

img_6693.PNG

Gyorsan szerettem volna készíteni valamit, amit magammal tudok vinni vendégségbe, ha már felkértek erre a nemes feladatra (Sütit te hozol felkiáltással :)). Mivel akut időhiányban szenvedek, ezért erre a gyors pizza tekercsre esett a választásom, a következő ígérem fiúk, hogy a brownie lesz ;)

Hozzávalók:

1 csomag hűtött pizzatészta

pizzaszósz (bolti vagy készített, ki tippel arra hogy boltit használtam?)

15 dkg szalámi (használhattam volna sonkát is ha szeretném, de hát ez van :D)

15 dkg sajt (+ ízlés szerint)

img_6690.PNG

A pizzatésztát kiterítjük, megkenjük a pizzakrémmel. Én nemes egyszerűséggel a pizzatésztához csomagolt szószt használtam, felturbózva egy kis extra fűszerezéssel. Ráhalmozzuk a szalámi karikákat, - itt jön nyilván a mindenki azt pakol rá amit szeret rész :) - majd megszórjuk reszelt sajttal. Az én tésztám eléggé lágy volt valamiért, így némi nehézség árán, de igyekeztem úgy feltekerni mint a bejglit. Elvágtam két félbe, és mehetett is a sütőbe, 200 fokon 12-14 percre.

Miután valamelyest hűlt, felszeleteljük. Ha tovább hűlt volna, az én mesém is tovább tartott volna. :)

img_6692.PNG

 

Jó sütést és jó étvágyat kívánok!

Szabina

A bejegyzés trackback címe:

https://bakeyoursmile.blog.hu/api/trackback/id/tr6412310239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása