A főzés (sütés) könnyű fejet, nyitott lelket és meleg szívet kíván. (Paul Gauguin)

Bake your smile

Málnás pálmalevél

2018. október 09. - bakeyoursmile

p3.PNG

Nyár, pardon ősz van, olvad a málna a számban... Az őszbe (is) nyugodtan csempészhetünk egy kis zamatos nyarat ezzel a lenti pofonegyszerű, alig pár hozzávalót igénylő recepttel. Még nyáron fagyasztottam egy adag ajándék málnát, amiből most egy szupergyors pálmalevelet készítettem.

Hozzávalók:

1 csomag leveles tészta
15 dkg málna (ez már kiolvadt állapotában)
1 evőkanál cukor
1 teáskanál étkezési keményítő
cukor a tetejére ízlés szerint (én elhagytam)

p4.PNG

A kiolvadt málnát a cukorral feltettem főni, én nagyon prosztó, de annál hatékonyabb módon krumplinyomóval áttörtem, amikor homogén lett, akkor hozzáadtam a keményítőt és amikor kezdett sűrűsödni elzártam. Hagytam hűlni, azt követően pedig a kiterített levelestésztára egyengettem a málnaszószt, majd kétoldalról feltekertem. Ilyenkor meg lehetne szórni cukorral, én ettől eltekintettem, hagytam, hogy a gyümölcsös íz domináljon.

Hogy könnyen tudjam szeletelni, gyorsan ment a fagyasztóba egy fél órára, azt követően igyekeztem egyforma vastagságú szeleteket vágni, amiket sütőpapírra bélelt tepsibe fektettem és mentek is sülni 170 fokos, előmelegített sütőbe.

Hagytam kihűlni, - erre tökéletes egy kültéri fotózás - azt követően tálaltam.

Próbáljátok ki, megéri! :) Akár más fagyasztott gyümölccsel is ;)

Jó sütést és jó étvágyat kívánok!

Szabina

p1.PNGA kerámiákat a 57_5_1037_06907afc2504a2bb3a3b7a8d73bead09_17919c_701.jpgbiztosította. (http://patakikeramia.hu/)

Köszönet a fotókért Kéri Attilának.

A receptet a Pinterestről szemeztem.

Értesüljetek elsőként mindenről, kedveljétek a Bake your smile facebook oldalát:
https://www.facebook.com/bakeyoursmileblog

p2.PNG

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakeyoursmile.blog.hu/api/trackback/id/tr9814291153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása