A főzés (sütés) könnyű fejet, nyitott lelket és meleg szívet kíván. (Paul Gauguin)

Bake your smile

Leveles tésztában sült camambert

2018. május 14. - bakeyoursmile

1_3.png

Már nagyon régóta terveztem ezt a receptet, olyan régóta, hogy az első őrizgetett camambertem meg is romlott a hűtőben :D No sebaj, újraterveztem, vettem is paprikás sajtot, és az került végül a leveles tészta bundába. Nagyon gyorsan elkészül, nagyon laktató és persze nagyon finom! :)

5_2.png

Hozzávalók:

1 db camambert
1 csomag levelestészta
csipet só
néhány szelet mandula a díszítéshez
1 tojás a tetejére

A tésztát kiterítettem, majd kör alapúra vágtam.

9.png

Ezután felcikkeztem nyolc részre, de persze úgy, hogy középen egyben maradt, azaz nem vágtam fel teljesen.

8.png

Egy pohár segítségével lekerekítettem a cikkek végeit, így virágszirmokat kaptam.

7_1.png

Egy tojást felvertem, a szirmokat egyesével felhajtottam a sajtra, minden szirmot lekentem tojással, hogy összetapadjanak, majd az egészet még egyszer lekentem, megszórtam mandulával, és ment előmelegített sütőbe 200 fokra, kb 10-12 percre.

6_2.png

Miután szép aranybarna színt kapott, kivettem, sós kréker-ágyon tálaltam, így a kekszekre is jutott az olvasztott sajtból, nyammi! Mellé érdemes salátát kínálni - én is kínáltam volna, ha lett volna otthon, de ebből is látszik mennyire vagyok saláta fan :D Így én saláta helyett fehérborral fogyasztottam, mert az véletlenül épp volt otthon :D ;)

4_2.png

Jó sütést és jó étvágyat kívánok!

Szabina

Értesüljetek elsőként mindenről, kedveljétek a Bake your smile facebook oldalát:
https://www.facebook.com/bakeyoursmileblog

3_3.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakeyoursmile.blog.hu/api/trackback/id/tr2713918782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.05.15. 09:39:13

Felháborított, hogy nincsenek hozzászólások. A hiányzó űr pótolva!

bakeyoursmile 2018.05.15. 09:43:00

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: Köszönöm szépen :) :) :)
u.i.: imádom a nick nevedet :D

2018.05.15. 10:43:29

Igen, amikor a Jugoszláv Békaembert erre cseréltem, én is éreztem, hogy ő az igazi. :)

Hogy a témához illő megjegyzésem is legyen, ezt a camabert levelestészta receptet mindenképp megosztanám anyámmal, ha nem lenne ilyen egyszerű elkészíteni. Állítólag van tehetségem a főzéshez, de szerintem csak nem ijedek meg a konyhában. Ez a recept amúgy kiváló arra, hogy aki sosem csinált még ételt, annak erős reménye legyen a sikerélményre.
süti beállítások módosítása