A főzés (sütés) könnyű fejet, nyitott lelket és meleg szívet kíván. (Paul Gauguin)

Bake your smile

Szedres-banános smoothie

2017. szeptember 20. - bakeyoursmile

img_4069_1.PNG

Hozzuk vissza a nyarat, ezzel a finom smoothieval! (Persze eszembe is jutott egy dal, Tedd a napfényt be a számba!)

 

Hozzávalók:

100 gramm szeder

1 banán

4 dl görög joghurt

Méz vagy egyéb édesítő ízlés szerint

img_4066.PNGA szedret megmostam, majd a felkarikázott banánnal együtt ment is a turmixba. Hozzáadtam a joghurtot, illetve egy teáskanál mézet. ( néhány darab szedret félretettem a tálaláshoz.) Krémesre turmixoltam, majd banánkarikával és áfonyával szervíroztam.

Egészségetekre! 

Szabina

img_4067.PNG

A bejegyzés trackback címe:

https://bakeyoursmile.blog.hu/api/trackback/id/tr7712877522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása